Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum Forum o grach na PC i inne konsole Strona Główna
»
Kody na PC
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
O Forum
----------------
Przedstaw się nam
Regulamin
Tricks & Tips
----------------
Kody na PC
Tricki i Odkrycia
Kody na Konsole
Pomoc
----------------
Misje
Sprzęt
Inne
----------------
Humor
Hydepark
Save
Kosz
Motoryzacja
Wasze Strony
Tapety
Gry
----------------
Wymagania
Wątek gry
Rekordy
Solucje
Sieć
----------------
Gramy w sieci
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
stepien93
Wysłany: Śro 11:36, 05 Lip 2006
Temat postu: The Sims : Zwierzaki
Podczas gry wciśnij [CTRL] + [SHIFT] +C. Otworzy się okno dialogowe do wprowadzania kodów. Dodatkowo: [!] powtarza ostatni wprowadzony kod, natomiast [;] umieszczony między kodami pozwala na uruchomienie kilku kodów jednocześnie.
rosebud - 1000 Simoleons
auto_level – narzędzia architektoniczne automatycznie dostrajają się do wymaganego poziomu
house [house number] – załadowanie określonego domu
flush – przeniesienie aplikacji do pliku VM w systemie Windows NT.
crash – wyrzucenie gry z pamięci
water_tool – tworzenie wodnej fosy lub strumienia
edit_char – tryb modyfikacji postaci
interests – wyświetla charakterystykę postaci
draw_all_frames on/off – włączenie/wyłączenie animacji
preview_anims on/off – włącza/wyłącza podgląd animacji
draw_floorable on/off – włącza/wyłącza siatkę podłogi
assert – wymusza potwierdzanie do testów
map_edit on/off – włącza/wyłącza edytor map
move_objects on/off – włącza/wyłącza możliwość przesuwania przedmiotów
sweep on/off – włącza/wyłącza odświeżanie
tile_info on/off – włącza/wyłącza wyświetlanie informacji o dachu
tutorial off – nie generują się obiekty przykładowe podczas ładowania domu treningowego
restore_tut – włącza pełną funkcjonalność treningu
tile_info – statystyki programistyczne
quit – wyjście z gry
rotation [0-3]- obraca kamerę
save – zapisanie bieżącego domu
history – zapisanie historii rodziny
draw_routes on/off – wyświetla/ukrywa trasę wybranej postaci
autonomy [1-100] – ustawa poziom autonomii postaci
sim_speed [-1000-1000] – ustawia szybkość gry
edit_grass [number] – ustawia kolor trawy
grow_grass [0-150] – ustawia szybkość wzrostu trawy
sim_limit [milliseconds] – ustawia maksymalny czas trwania symulacji
sim_speed [-1000 - 1000] – ustawia szybkość symulacji
set_hour [1-24] – ustawia godzinę
visitor_control – umożliwia kontrolę nad gośćmi
cam_mode – przełącza tryb kamery
all_menus – udostępnia wszystkie opcje dialogowe
music – przełącza muzykę
sound – przełacza dźwięk
reload_people - całkowite przeładowanie modeli ludzkich
plugh – sim mówi plugh
porntipsguzzardo – sim mówi porntipsguzzardo
xyzzy – sim mówi xyzzy
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin